Forstå hvordan kundeservice virkelig gir seg uttrykk i virksomheten din, og hjelp hvert medlem av teamet til å forplikte seg til å gjøre en forskjell

Bli med HSMAI til London 14. – 16. september!

Alle som jobber med gjester vet at å levere god kundeservice er alfa omega, men marginene for å trå feil blir mindre og mindre. For å lykkes blir det viktigere enn noen gang å investere i bedriftskultur og ta kundeopplevelsen inn i styrerommet. HSMAIs Winning for Customers the Service Pledge program er et unikt program som gjør nettopp det.

Vi har utviklet et intensivt «miniprogram» i London, der første dag er en inspirerende heldagskonferanse med internasjonale foredragsholdere rundt temaet Winning for Customers and Company Culture, og de to påfølgende dagene er workshops, der den enkelte bedrift jobber med en sertifisert executive service pledge coach. Vi jobber med tema som kundeopplevelse, bedriftskultur, kommunikasjon, Serviceløfte, ‘service recovery’, målinger, ‘feedbackloops’ og kvalitetskontroll. Det blir ‘gamification’, mingling og arbeid i grupper. Bedriftsinterne eller blandet, på norsk eller engelsk. Det er opptil den enkelte bedrift.

Frank Fiskers, tidligere President & CEO i Scandic Hotels og Eric O’Halleran, en av HSMAIs sertifiserte Executive Service Pledge coacher med lang erfaring fra ulike lederstillinger i reiselivsnæringen, deriblant British Airways, vil begge dele sine tanker rundt ledelse, bedriftskultur og kundeservice.

Etter tre intensive dager i London vil du kunne reise hjem med et forslag til serviceløfte for din bedrift samt en handlings- og implementeringsplan.

Når Singapore Changi International Airport, i en by og region, Sørøst-Asia kjent for sin ekstraordinære kundeservice har hele seks, seks (!) hyller fulle av kundeservicehåndbøker i sin business lounge, kan en stille seg spørsmål om hvorfor, har de bekymringer? Bør de også være våre? – påpeker fagansvarlig i HSMAI Mia Touzin Leffler.

Som medlem av HSMAI Region Europe gir vi deg muligheter til å få førstehånds kunnskap om hva som rører seg. Dra nytte av vårt Service Pledge-program, Serviceløftet, utviklet i samarbeid med en av næringens spesialister på organisasjonsatferd og kundeservice, for å strategisk lede og effektivt administrere kundens opplevelse. Før de uttrykker sine meninger gjennom digitale mediekanaler!

Vi er svært glad for at NHO Reiselivs Utviklingsfond er tilskuddsgiver til programmet, noe som gir alle medlemmer av HSMAI og/eller NHO halv pris, hvilket vil si kun 400 euro for 3 dager.

For mer informasjon og påmelding se her. eller kontakt prosjektleder Linda M. Ramberg på epost: lmr@hsmai.eu eller mobil: 928 03 694.